تماس و خرید پیراهن مردانه

آخرین به روز رسانی فوریه 15th, 2019 at 11:44 ق.ظ

 ? واوان، گلهای غربی، نبش نسترن پلاک 28 تلفن ۵۶۱۷۲۷۵۷   

? شنبه تا چهارشنبه 9:00 تا 21:00
? پنج شنبه 9:00 تا 19:00

خرید پیراهن

فروشگاه اینترنتی پیراهن آماده عقد قرارداد و تامین نیاز شرکت های خصوصی، ادارات و بانک‌ها در تامین پیراهن کارمندی و سازمانی با امکان گلدوزی نماد و برند شما با بالاترین کیفیت و قیمت ویژه می‌باشد. درباره فروشگاه پیراهن بیشتر بدانید!

فروش پیراهن

?ارتباط مستقیم

[contact-form-7 id=”1586″ title=”تماس با ما”]

❔? پرسش های همیشگی

لطفا قبل از ارسال پیام به ما پرسش های متداول را بخوانید.

خرید پیراهن از سایت Pirahan.co با قیمت بیش از ۲۰۰هزار تومان به رایگان (در تهران با پیک و در شهرستان ها با پست پیشتاز) ارسال می شود و خرید های زیر ۲۰۰ هزار تومان در هر کجای ایران با هزینه ثابت ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود. در تهران همان فردای روز سفارش و در سایر نقاط ایران ۲ تا ۴ روز

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی پیراهن پس از این‌که پیراهن مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. لطفا اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید. لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید پیراهن به موارد زیر توجه کنید:

از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات پیراهن اطمینان حاصل نمایید.

دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

از تعداد پیراهن و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است!

پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور فروش پیراهن نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

بله! امکان ثبت سفارش بدون ثبت نام در سایت پیراهن Pirahanco.ir وجود دارد اما پیشنهاد ما به شما تیک دار کردن گزینه ساخت نام کاربری و انتخاب گذرواژه می‌باشد با این کار شما می‌توانید از امکانات زیر استفاده نمایید:

– سریع و ساده خرید کنید.

– به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.

– سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.

– پیراهنی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.

– نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در برگه هر پیراهن قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد. با کلیک کردن بر روی ” راهنمای سایز” می توانید سایز مناسب خود را برای خرید پیراهن انتخاب نمایید. همچنین به صورت کامل در برگه راهنمای اندازه گیری توضیح دادیم شما فقط یک سانتی‌متر نیاز دارید!

بله… در صورت عدم ارسال امکان‌پذیر می‌باشد، حتی اگر پیراهن شما ارسال شده باشد هم می‌توانید آن‌را برای ما پس بفرستید و هزینه سفارش شما با دریافت شماره کارت عودت داده می‌شود.فقط دقت داشته باشید در این صورت هزینه های ارسال از مبلغ پرداختی به شما کسر می‌شود.

بله… فقط کافی‌ست با شماره  ☎   ۰۲۱-۵۶۱۷۲۷۵۷  تماس بگیرید.

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” اطلاعات ارسال” می رسید با انتخاب ” افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت گردد، تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن ، کارت شناسایی داشته باشد.

شما با خرید پیراهن از pirahanco.ir می توانید به دوستان و عزیزان خود هدیه ای ارزشمند تقدیم نمایید!